سلام بهترین 

امیدوارم فرصت های امروز رو استفاده کرده باشی 

من کسی هستم که همه چی رو برمیدارم ، دوست دارم همه درسها رو بخونم 

مثه آجر همه رو روی هم میریزم و در نهایت واسم مثه دیواری میشه که حرکت رو از من میگیره 

حتی بعضی وقتا پیش اومده این دیوار خودساخته توسط من روی سرم خراب شده -_- ( بهتره نگم چی بود و شد )

مشکل ؟  آره مشکل هست . 

میتونیم بگیم واسه سوختن چیزی سه عامل نیاز هست : ماده سوختنی ، جرقه ، اکسیژن 

حالا میشه گفت که واسه انجام کاری سه عامل اصلی نیاز هست : کاری برای انجام ، انگیزه ، تلاش 

دقیقا من مورد اول رو دارم ، حتی مورد دوم یعنی انگیزه رو هم دارم ولی مورد سوم همیشه گیره کارمه 

سخت ترین قسمتش میدونی چیه ؟ اینکه میدونی میتونی و نمیدونی چرا نمیخوای بتونی ! (سنگین بود )

فاکتور های موثر دیگه مثه برنامه ریزی ، خلاقیت ، امیدواری و ... هم دخالت دارند ولی اصلی به حساب نمیان 

میبینی ؟ بعضی کارا اصلا سخت نیست ولی این خود آدم هست که واقعا سختش میکنه 

میگه : جمله ای که در درونت احساس ایجاد نکنه ، نشنیده تلقی میشه و شما در اقبال گوش دادن فقط اتلاف وقت داشتید . 

راست هم میگه ! 

بریم چند سکانس از فیلم گذشته  من : 

وزنم 103 کیلو گرم ، بدون رشته خاصی ، افکار نابالغ ، شعور ناکامل ، تاثیر پذیری ناقص ...

سکانس های کنونی : 

وزنم 90 کیلوگرم ، رشته برق ، افکار درحال رشد ، شعور متوسط ، تاثیر پذیری خوب ، ایران ، انگلیسی متوسط رو به بالا ، 

سکانس های آینده : 

؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟ ، ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ، ؟؟؟؟؟؟؟؟

نشون میده فیلم زندگی رویه رو به رشدی داشته ! اما چطور ؟ فقط با افکار صحیح و تلاش های در راستای افکار درست .

دوست دارم سکانس بعدی چطور باشه : 

وزنم  78 ، رشته برق ، دارای مقاله آی اس آی ، 207i ، مدیریت شرکت خصوصی ، انگلیسی حرفه ای ، فرانسوی مقدماتی و اسپانیایی اولیه 


خوب بود باهم کلی نتیجه خوبی گرفتیم ! فهمیدیم مشکل اصلی من تلاش نکردن هست . 

این روش خوددرمانی روانشناسی هست که خودم کشفش کردم 

دوستت دارم 

sina beskut